Építőipari Logisztika

Zökkenőmentes kivitelezés egy szervezett háttérrendszerrel

Milyen előnyt jelent, ha a teljes építési logisztika egy kézben van?

Egy nagy volumenű építkezés sikere nemcsak a kivitelezők szakmai teljesítményén múlik. Ha a logisztika nincs megfelelően megszervezve, könnyen káosz, határidőcsúszás, költségtöbblet vagy akár jogszabályi problémák jelentkezhetnek.

 

TILD Üzleti Megoldások Kft. átfogó építőipari logisztikai szolgáltatásokat kínál, amelyek biztosítják, hogy a projekt minden szereplője a saját feladatára koncentrálhasson.

 

Mit nyer a beruházó az egységes koordinációval?

  • A kivitelezők a szakmai munkára összpontosíthatnak.
  • A beruházó és a lebonyolító mentesül a részfeladatok irányítása alól.
  • Minden szereplő teljesíti dokumentációs és jogszabályi kötelezettségeit.
  • A projekt ütemezése kiszámítható, a költségek kontroll alatt tarthatók.

 

Miben nyújtunk támogatást?

  • Beléptetési folyamatok és forgalomirányítás
  • Felvonulási területek kialakítása és karbantartása
  • Irodakonténerek és mobilkerítések biztosítása
  • Élőerős biztonsági őrzés és kamerás felügyelet
  • Mobil WC-k és egyéb szükséges infrastruktúra

 

Mi nemcsak eszközöket és munkaerőt adunk, hanem egy jól működő, átlátható rendszert, amely előre tervezhetővé teszi az építkezés minden napját. Így a beruházó biztos lehet abban, hogy a projekt határidőre, biztonságosan és költséghatékonyan valósul meg.

 

Tekintse meg teljes körű organizációs profilunkat, és lépjen kapcsolatba velünk egy biztonságosabb, átláthatóbb kivitelezésért!

Milyen területekre terjed ki az Építőipari Logisztika szolgáltatás?

TILD Üzleti Megoldások Kft. feliratos szállítókonténer

Infrastruktúra és munkaterület menedzsment

Gondoskodunk a kivitelezéshez szükséges fizikai és technikai háttérről

 

  • Felvonulási utak kiépítése és karbantartása
  • Irodai, raktár- és saniterkonténerek telepítése
  • Áramellátás megtervezése és kivitelezése – akár mérőórával, fővállalkozónkénti elszámolással
  • Ipari vízhálózat kialakítása
  • Forgalmi rend tervezése és táblázása
  • Pihenő- és dohányzóhelyek kialakítása
  • Kerékmosó állomások, hulladékudvar kezelése
Biztonsági kamera telepítése munkavédelmi felügyelethez – TILD Üzleti Megoldások Kft.

Logisztikai tervezés és koordináció

A logisztika nemcsak kiszolgál, hanem összefogja a projektet

 

  • Egyedi logisztikai koncepció és organizációs terv
  • Munkavédelmi koordináció (BET, bejárások, kimutatások)
  • Központosított kommunikáció a projektvezetés és alvállalkozók között
  • Szankciólista kialakítása és betartatása
  • Szabályrendszer bevezetése, ami növeli a hatékonyságot

 

A logisztikai vezető közvetlenül a projektvezetőkkel dolgozik együtt, reagál azonnali helyzetekre, biztosítja az információáramlást és fenntartja a rendet.

Építőipari logisztikai szolgáltatás földmunkagépekkel – TILD Üzleti Megoldások Kft.

Teherforgalom irányítás és anyagmozgatás

Megteremtjük az anyagmozgatás optimális feltételeit

 

  • Digitális időkapus rendszer („just in time” és „just in sequence” szállítások)
  • KANBAN-alapú teherforgalom-irányítás
  • Depóhelyek és útvonalak szervezése
  • Szállítmányok várakozásmentes fogadása és irányítása
  • Rakodás összehangolása
Ipari létesítmény biztonsági infrastruktúrája – TILD Üzleti Megoldások Kft.

Fenntarthatóság és infrastruktúrális támogatás

Gondoskodunk a környezeti és jogszabályi megfelelésről

 

  • Környezetbarát hulladékgazdálkodás
  • Szelektív hulladékgyűjtés
  • GDPR-nyilatkozatok, beléptetési dokumentációk kezelése
  • RFID vagy arcfelismerő beléptetőrendszerek több vonás beléptetőpontokon
  • Kamerarendszer, élőerős őrzés
TILD Üzleti Megoldások Kft.

Munkavédelmi koordináció

Gondoskodunk a biztonságos munkavégzésről és a jogszabályi megfelelésről

 

  • Biztonsági és egészségvédelmi terv (BET) készítése és bevezetése
  • Vészhelyzeti terv kidolgozása
  • Helyszíni koordináció és rendszeres ellenőrzések
  • Oktatások, dokumentáció, hatósági kapcsolattartás
  • Speciális védelmi intézkedések megszervezése
  • Munkaengedélyezési rendszer működtetése
  • Munkaterületi szabályozás és belépés kezelése

Milyen előnyt jelent, ha a teljes építési logisztika egy kézben van?

Egy nagy volumenű építkezés sikere nemcsak a kivitelezők szakmai teljesítményén múlik. A háttérben számos szervezési és megfelelőségi feladat jelenik meg, amelyek jelentős része a beruházó vagy a projekt lebonyolító cég felelősségi körébe tartozik – akkor is, ha nem rendelkeznek logisztikai vagy munkavédelmi szaktudással.

 

A professzionális logisztikai háttér ezért nemcsak a kivitelezők munkáját könnyíti meg, hanem:

  • tehermentesíti a beruházót és lebonyolítóját a részfeladatok közvetlen irányítása alól (pl. beléptetés, energiaellátás, dokumentációkezelés),
  • garantálja, hogy a megrendelő eleget tesz minden kötelező előírásnak (munkavédelmi dokumentáció, GDPR, beléptetési nyilvántartás stb.),
  • lehetővé teszi, hogy minden résztvevő a saját feladatára koncentráljon – a kivitelező a szakmai munkára, a lebonyolító az ütemezésre, a megrendelő pedig a célok megvalósítására.

 

A felvonulási utak kiépítésétől kezdve a konténerváros kialakításán, a beléptetőrendszeren és a biztonsági őrzésen át a munkavédelmi koordinációig minden egy kézben összpontosul – ideértve az ideiglenes ipari áramellátás és ipari vízhálózat megtervezését és kivitelezését is, akár mérőórákkal felszerelve, amelyeket fővállalkozónként külön mérünk és számolunk el.

 

A logisztikai rendszer megelőzi a forgalmi fennakadásokat, biztosítja, hogy a szállítmányok várakozás nélkül lepakolhassanak a kijelölt depóhelyeken, irányítja a tehergépjárművek mozgásátfelügyeli a rendet és a tisztaságot, kezeli a hulladékudvart, és működteti a teljes beléptetési és nyilvántartási rendszert, több vonás beléptetőpontokon keresztül – akár RFID- vagy arcfelismerő technológiával.

 

logisztikai vezető a projektvezetőkkel szorosan együtt dolgozik, központi kommunikációs csatornán keresztül tájékoztatja az érintetteket, kezeli a napi szervezési kérdéseket, és egy előre egyeztetett szankciólista alapján segíti a szabályok következetes betartatását. A kialakított szabályrendszer nem akadály, hanem keret és stabilitás, amely növeli a projekt hatékonyságát, és minimalizálja az állásidőt.

 

Szolgáltatásainkat saját csapatunkkal és évek óta bevált, megbízható alvállalkozóinkkal együttműködésben nyújtjuk – így biztosítva, hogy minden részfeladatra megfelelő szaktudás és kapacitás álljon rendelkezésre.

Miért válasszon minket?

  • Teljes körű organizáció – egy kézben összefogva
  • Tehermentesítés beruházónak, lebonyolítónak, kivitelezőnek
  • Jogszabályoknak megfelelő, dokumentált működés
  • Digitális irányítási és beléptetési rendszerek
  • Zökkenőmentes logisztikai működés, minimális állásidő
  • Fenntartható, környezetkímélő megoldások

Tegye gördülékennyé a projekjeit!

Ne hagyja, hogy a szervezetlenség akadályozza a határidőket vagy megnövelje a költségeket.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és átvállaljuk az organizáció teljes koordinációját – digitálisan, biztonságosan, költséghatékonyan.

Vagy hívjon minket, hogy személyesen válaszolhassunk kérdéseire

Ismerje meg többi szolgáltatásunkat is

"START" Munkavédelmi Dokumentációs Csomag

Építőipari Munkavédelmi Koordináció

Építőipari Logisztika

Munkavédelmi megoldások Nagy- és Multinacionális vállalatok részére

Munkavédelmi és Tűzvédelmi megoldások kis- és középvállalkozásoknak

Munkavédelmi Oktatás

Teljeskörű Munka és Tűzvédelmi Szolgáltatás Csomag

Munkavédelmi és tűzvédelmi megoldások önkormányzatoknak és intézményeinek